Budapest, te csodás

2010.08.12. 14:31

Igen, mostmár mégiscsak mondhatjuk, hogy felpörögtek az események. Vasárnap voltunk fenn Pesten "kipofozni" a lakást. Hát mit ne mondjak, volt mit dolgozni, hiszen borzasztóan koszos volt. De mostmár egyre csinosabb, vidám kis lakás. :) Továbbá kedden megint felmentem Pestre, hiszen szervezve lett egy évfolyam-összeröffenés számunkra. Mit ne mondjak, kicsit sok volt hirtelen az új ember, érdekes helyzet volt. Amúgy sem olyan ember vagyok, aki mindenkivel egyből összespanol, szeretem megismerni az embereket külön-külön. Jó volt, bár a csendes jelzőt most is megkaptam. :) De ezen azért próbálok változtatni lassan. :) Ismét megállapítottuk, hogy a lakás kibaszott közel van mindenhez, ami elképesztő, ha belegondolok. Itt, ebben a nyolcad akkora városban fél órát kell utaznom, ha egy rendes bulihelyre el akarok jutni, fél órát ha ki akarok menni a vasútállomásra, fél órát, ha plázázni akarok. Itt minden 10 perc sétára van. :) Meg is kaptuk ám ezért, hogy kapjuk be. :D:D És még meg is fogjuk sokszor szerintem. De imádom, hogy kilépek az ajtón, és szinte ott van a Parlament. :) És hogy az milyen gyönyörű éjszaka!! :) Legközelebb valószínűleg gólyatábor előtt megyek fel Pestre, addig már nem tervezem. Na, ott mennyi új ember lesz, ha már ez is sok volt??:D A lakótársam amúgy nagyon aranyos csajszi, csak félek, hogy én nem vagyok olyan szimpatikus neki. :( Remélem, ez nem így van.
Úgyhogy most itthon vagyok. Szombaton lehethogyállítólag megyek bulizni, még nem biztos. Jó lenne vágre, így, talán utoljára itthon.
Kicsit felidegesítettem magam azon, hogy tesóm egyik barátja összejött egy volt évfolyamtársammal. Elgondolkoztam, hogy akkor én miért nem mentem fel anno annak a másiknak a lakására?? Féltem, hogy tesómat bántaná a dolog. De úgy néz ki, hogy nem. Szerintem bepróbálkozok vmivel...:) Végülis úgyis mindjárt irány Pestre, és sokáig nem jövök haza....

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr972217063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása