Előre...

2010.07.27. 11:25

Lassan kezdem felfogni, mi is vár rám augusztus végétől/szeptember elejétől. Ahogy gondoltam, a ponthatárok kihirdetése után egyre csak  gyűlnek és gyűlnek a csoporttársakat keresők az interneten. Már olyan 12-vel vettem fel a kapcsolatot, de kicsit meg is ijedtem a dologtól... ez annyira sok ember! Rengeteg! Több száz csoporttársam lesz! Hogy ismerhetnék meg mindenkit? Valószínűleg sehogy. Úgyhogy kicsit beijedtem... Azonban néztem egy 50 percet filmet a suliról (ami nem tudom, hogy kerülte el a figyelmemet, hiszen minden interneten fellelhető információt igyekeztem begyüjteni a suliról), ami viszont nagyon meghozta a kedvem ehhez a szakhoz! Szinte magam előtt láttam, hogy válik valakiből az évek folyamán szakember. És mennyi lehetőség! Lenyűgöző! Úgyhogy várom is, meg nem is... a felköltözést, a pesti életet is borzasztóan várom... csak a kapcsolatok 0-ról történő kialakításától tartok egy picit. Tényleg, tényleg nem ismerek senkit. Attól is félek egy picit, hogy a lakótársamnak nem leszek szimpatikus. Az nem lenne jó. :( Úgyhogy kavarognak bennem most az érzések a dologgal kapcsolatban. De mostmár legalább tudom, hogy akármi lesz, ide megyek, és kész.
Különben ahogy végetért ez a pestre rohangászás, kellőképpen "megünnepeltem" (egy félresikerült bulival, ivással, és finom, nőies hányással) a felvételem, és sikerült kipihennem magam, igencsak ellustultam. El kellene mennem venni néhány dolgot a netbookomhoz, de képtelen vagyok kimozdulni. :D Egyelőre élvezem a semmittevést. Továbbá pihenésképpen az spanyolom próbálom fejlesztgetni, tovább készülgetek a nyelvvizsgára. Ahogy olvasgattam, beszélgettem a leendő csoporttársaimmal, rájöttem, jobb, ha belehúzok: szinte mindenkinek (!!) van vagy 2 nyelvvizsgája, vagy felsőfokúja. Jó, talán egyártalán nem szinte mindenkinek, de elég sokaknak. Úgyhogy nincs mese, szeptemberben neki kell menni a spanyol középfoknak.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr502179528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása