Új élet vár

2010.07.24. 13:25

Felvettek. Igen, igen. Első helyre, bőven. Több, mint 20 ponttal több pontom volt a ponthatárnál. Szóval azt se mondanám, hogy épp, hogy csak becsusszantam. A felvit pedig már a brand new netbookomról követhettem este 8 órakor. Ugyanis végre valahára sikerült szerezni olyat, amilyet szerettem volna. Kicsit érdekes még erről írni, de majd megszokom. Amúgy imádom. :)
A ponthatárok kihirdetése előtt már kaptam egy fülest, miszerint jóval lejjebb megy a ponthatár, mint amennyi tavaly volt. Kicsit nehezen hittem el, hogy ennyivel, de igen, jóval csökkent. Annak azért örülök ennek kapcsán, hogy nem fogom úgy érezni, hogy én vagyok a "leggyökerebb". Persze senki sem lehet akkora gyökér, aki ide bekerült. Még a költséges ph is viszonylag magas volt, bár tavalyhoz képest az is nagyot zuhant.
Szóval Pest, ez már biztos. Egyébként az általam másodikként jelölt szakra nem vettek volna fel. De ez megint jó, hisz legalább nem tudok majd nyafogni, hogy jaj, lehet mégiscsak azt kellett volna beírni első helyre... hisz úgyis ide vettek volna fel. :D
Tehát mivel 100%-á változott a bizonyossága, hogy felvettek, Pestre megyek, fel is mentünk Pestre tegnap. Már megint. Azért 3 nap alatt 2× leutazni ezt a távolságot enyhénszólva fárasztó. Főleg a +40 fok miatt. Vonatban 50 fok. Kicsit ideges is vagyok, hogy tegnap majd összefostam magam a melegtől, ma meg kellemes 25 fok van, és hol-hol szakad az eső. Ráadásul ez azért is felhúz, mert ma úgy néz ki, megyek bulizni egyet. És hajnalban már egész hideg lesz. De mindegy, annyira azért nem idegesít, hisz összességében ma madarat lehetne velem fogatni, hisz felvettek!!! :) Egyszerűen minden a terv szerint alakul. A lakhatás is elintézve. Mostmár tényleg semmi dolgom, nem kell számolgatni, nem kell csinálni semmit! :) És azt hiszem, hogy ezt is fogom. Hisz ahogy a dal mondja, Budapest várhat, míg vége van a nyárnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr502172744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása