Hát ez a nap is eljött. Nagyjából idestova 1 éve várok erre napra, az érettségi befejeződésével pedig egyre izgatottabban, és talán már egy kicsit túlságosan is elbizakodva. Be kell vallanom, hogy a 440 pontommal igencsak hátradőltem, hisz ez bőven elégnek látszik, és minden jel arra utal, hogy csökkenni vagy stagnálni fog a ponthatár. Olyannyira biztos voltam benne, hogy felvesznek, hogy már lakástkeresni is elmentem. Azaz tegnapra sikerült lebeszélni egy találkozót Pesten a leendő lakótársammal és az ingatlanügynökkel, úgyhogy felmentünk Pestre. A lakás, amit előre kinéztünk, annyira azért nem váltotta be a hozzá fűzőtt reményeket első látásra, de miután benéztünk még 2 esélyesnek tűnő lakásba, már nem is volt olyan rossz az az első. Ez van, Pesten ennyi meg ennyi az albérlet, és az albérlet az albérlet, nem luxuslakás. Ráadásul remek helyen van, 400 méterre az iskola épületétől. A környék pedig nem lehetne biztonságosabb. Nekem nagyon megfelelne. Csak van egy kis gond... fel kell, hogy vegyenek. Ehhez még estig várni kell. De muszáj lesz nekik... csak első két helyet jelöltem Pesten, ráadásul úgy, hogy a másodikra olyan írtam be, ami több volt tavaly 440-nél. Úgyhogy valószínűleg vagy első hely lesz, vagy harmadik. És ha harmadik, akkor maradok szépen a fenekemen. Azok után, hogy tegnap belekóstoltam, milyen is lehet az életem néhány hét múlva, borzasztó rosszul esne, ha nem sikerülne. El kell hogy mondjam, remek volt a fővárosban lenni. Körülbelül másfél éve nem voltam Pesten, akkor sem épp a belvárosban járkáltam, úgyhogy csodálatos érzés volt leszállni a vonatról a jó öreg Nyugati pályaudvaron. Engem már a hegyek látványa is lenyűgözött, egy alföldi lánynak ez is annyira új. :) Bár jártam már 3000 méteres hegyen is, nem tudom elképzelni egyelőre az életem úgy, hogy mást is láthatok, nem csak végtelen nagy síkságot. :)
És úgy néz ki, lesz netbookom is végre ma. Már 1 hónapja üldözzük, de mindig akadt valami gond. Úgyhogy a ponthatárokat talán már onnan nézhetem. :)

Tehát ez az utolsó bejegyzésem a ponthatárok kihirdetése előtt. Mikor legközelebb írok, már de facto főiskolás vagy egyetemista leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr672167997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása