Napi nyavajgás

2010.06.29. 10:55

A tegnapi napom nem telt valami kellemes hangulatban. Reggel elmentem vásárolni (megint), hogy megvegyem azt a ruhát, amit kinéztem magamnak. És nem pont az S-es méretet vitték el belőle? Hát de. Nem igaz, mindig ez van. Nem szeretek felelőtlenül nagy pénzeket kiadni a kezemből, mindig jól megakarom fontolni, ha veszek valamit... Aztán mire eldöntöttem, huss, már lenyúlta más. És még az is vicces, hogy M-esből, L-esből, XL-esből, XXXXXXL-esből mindig van még vagy 20 darab. Hát köszi. Pedig mindig azt hajtogatják, hogy ajjj, csak olyan pici ruhákat gyártanak, aki nagyobb darab, az már nem talál magának semmit. Hát én ezt valahogy mindig is fordítva tapasztaltam. Úgyhogy ezen annyira felbosszantottam magamat, hogy képes voltam elsírni magam a pláza közepén, igen, elég gáz volt... de úgy kijött rajtam minden egyéb is. Aztán végül találtam magamnak ruhát... nem annyira jó, de elmegy. Ráadásul S-es már természetesen ebből sem volt, így az M-eset vettem meg, ami annyira azért nem nagy rám... azért lehet, hogy szerelek rá pántot, hátha le akar majd esni... kell nekem ilyen gebének lennem... Miután végre megvolt a ruha, és sikeresen elment a kedvem mindentől, a nap hátralévő részét itthon töltöttem, többnyire semmittevéssel, ami már megint az agyalást vonta maga után. Sokat gondolkodtam, a mi lett volna, ha típusú kérdéseken. Annyi dolog van az életemben, ami ha másként alakul, gyökeresen megváltoztatott volna mindent. Talán nem kellene egyedül lennem, talán az elmúlt egy éven szép lett volna... :( De ennek már mindegy, nem lehet megváltoztatni, és ez nagy baj...:(

Na, és a mai nap sem alakult eddig valami fényesen. Úgy volt, hogy ma veszek netbookot. Kinéztem egy ügyes, aranyos, és rendkívül okos darabot. Mindezt elég olcsón - feltűnően olcsón. Aztán kiderült, hogy mégsem azt kapnám azért az árért, ami le volt írva. Úgyhogy ezen is felhúztam magam, újabb sírógörcs. Nem tudom, miért reagálok le mindent ilyen érzékenyen mostanában. Biztos az az iszonyú stressz. És nem jön össze valahogy semmi se. Még a fodrászom se volt az üzletében, pedig péntekre meg kell beszélnem egy időpontot vele. Olyan rossz állapotban van a hajam, hogy az valami borzalom. Úgyhogy nem tudom, mi lesz, ha nem tudok elmenni. Úgyhogy áááh. Elegem van.

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr712118109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása