Az első pesti fősulis napok

2010.08.31. 10:13

Mostmár aztán pörög az élet. Úgy néz ki, a főiskolai élet kellős közepébe csöppentem! Vasárnap végérvényesen és visszavonhatatlanul felköltöztem hazánk fővárosába, haza sem megyek 2 hétig. Tegnap reggel pedig elkezdődött a regisztrációs hét, megvolt (??) a beiratkozás, legalábbis leadtam és aláírtam minden szart, NEPTUN-ban becsekkoltam... aztán kezdetét vette a vérre menő harc az órafelvételért. Nekem viszonylag gyorsan sikerült felvenni a legtöbb órát, csak 1 "nem ajánlott" tanárom van, de az is csak elméleti órát ad, nem gyakorlatot. A kötelezőket minden felvettem, a kötelezően választottból még hiányzik legalább (??) 1 db. Eddig annak a pszichológiát vettem fel, ami mindig is érdekelt, de szent meggyőződésem, hogy borzasztó pszichológus lennék. Persze az is benne van egy kicsit a dologban, hogy ámulatba ejtett mikor az a pszichológus álompasi szakmai dolgokat ecsetelt:D:D
Szóval nincs meg még minden kreditem, de úgy tudom, nem is baj, ha nincs mind. (26 van a 28-ból)

Más... Elképesztő, de ki az a pasi, akit kiszemelt magának az én egyetlen lakótársnőm? Hát nem az, akit én is?:) És aki előtt hülyét csinálta mmagamból GT-ben?:D Hát de. Sőt, úgy néz ki, fel is fog járkálni hozzánk, szal áh... Azért mekkora már erre az esély, nemigaz.:) Legalább 200 csávó volt abban a GT-ben. Úgyhogy szopóka... Kicsit felbaszott, de nembaj.
Egyébként egész jól megvagyok az albiban, eddig sikeresen túléltem.:) Nálnuk elég szar lassú a mobilnet, de itt a suliban olyan mint a villám, és egy netbookot nem olyan cinkes ide-oda hordozni... nem mintha 2 percnél messzebb laknék a sulitól. :D
És most folytatom a kegyetlen csatát egy készségfejlesztő modulért:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr852260924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása