Szeretlek, Budapest!

2010.08.07. 10:04

Végre eltöltöttem az első éjszakámat Pesten. Csütörtökön mentünk fel, tesóméknak kellett a lakás, és akkor már én is felmentem. Az odafele út mindig gyorsan elrepül, egy jól időzített energiaital után pedig mindig lelkesen és tettrekészen szállok le a Nyugatiban. :) Mázlista vagyok, hisz az albi egy köpésre van a pályaudvartól, 10 perc kellemes tempójú séta után már ott is vagyunk. Az albérlet maga nem egy nagy szám, de kifejezetten lakható és barátságos. Egy kis kipofozás ráférne, de ezt majd megejtjük. Amúgy szerethető. :) Én jól éreztem magam benne így az első napon. :) Amúgy Pesten az időm nagy részét shoppingolással töltöttem (:D), úgyhogy a Westenden kívül másmerre nem is jártam. Hogy milyen kurvasok időt el lehet ott cseszni, te jó Isten! :D És mégcsak alig vettem valamit. Beszereztem egy fürdőruhát, amelyet úgy cirka 5 év után először fogok viselni. Meglepetésemre nem is olyan borzalmas rajtam a bikini, mint gondoltam. :) Persze nem vagyok egy szexbomba benne, de nem is rossz. :) Úgyhogy ez nagyon feldobott. Továbbá vettem egy új fehérneműszettet... nagyon szexuális. :) Mind ahogy a fürdőruci, ez is leopárdmintás. Nagyon szeretem ezt a mintát, tök sok minden ilyen cuccom van pl. kabát, pénztárca, táska, sál, régen cipő is...:) Pedig nem is céltudatosan keresek mindig ilyen. :D Szal, ezeken kívül még vettem egy jó kis leértékel felsőt a New Yorkerbe. Úgyhogy végülis sikeres volt az akció, jót tett a lelkemnek a szépséges dolgok vásárlása.
Ezután visszatértem a lakásba, ahol tapasztaltam, hogy már késő délután is eléggé sötét van a ház felépítése miatt :S. Sajnos nem aludtam valami jól, de remélem ez betudható annak, hogy "idegen" helyen voltam, és kicsit féltem is a zajoktól.:D Máskor remélem majd jobbat alszok. Nos, másnap pedig jöttem haza, a vonatom 20 perc késéssel indul, és 90 perc késéssel érkezett be, ráadásul a fülkében utazó társaság se volt valami kellemes. :D Mindezek ellenére nem úgy jöttem haza, hogy de jó itthon, hanem hogy miért nem Pesten vagyok még?! Visszavágyom nagyon, annyira elkapott a hely feelingje. :) Alig várom, hogy elköltözzek, és a nagy PESTEN éljek!!

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr542205039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása