Események

2010.07.03. 19:37

Már megint lehangolt vagyok. :( Nem is tudom, mikor volt olyan nap, mikor nem sírtam valami kissebb-nagyobb dolog miatt. Valahogy olyan, mintha az egész világ ellenem fordult volna, hogy itt-ott keresztbe tegyen nekem, ahol csak tud.
Csütörtökön elmentünk netbooknézőbe, de nem járt a dolog sok sikerrel. 3 boltban sem volt olyan, amilyet szeretnék venni... vagy nem jó a szín, vagy az aksi nem elég jó benne, vagy nincs rajta Windows 7. Zsír. Ezért rohangáltam egész nap 100 ezer forinttal a táskámban. Kb. erről szólt az egész napon, hulla fáradtan estem haza.
A tegnapi napot főleg pihenéssel töltöttem, ha jól emlékszem. Igazából nem is tudom felidézni, mivel telt a napom pontosan, olyan jelentéktelen volt. Az azonban nagyon szívenütött, hogy kiesett Ghána a vb-ről, különösen, hogy így kellett távoznia. Annyira nem érdemelték meg, nagyon kicseszett velük a sors. Sajnáltam őket, szorítottam értük. :(
Ma pedig azzal a bizonyos diplomaosztóval telt a napom. A ruhámra végül szereltünk pántot, így nem volt vele semmi gond, egész csinos voltam szerintem. Az a pasi viszont végülis nem jött el, bár erre számítottam. :( Ha jól tudom, elutaztak a luvnyájával valamerre, vagy valami ilyesmi. Úgyhogy megint nem láthattam. :( Bár biztos így kellett lennie... :( Bár az is lehet, hogyha eljön, csak fájdítom vele a szívem. Ha látom, de nem csókol meg újra. Így azonban szar. Találkoznom kell vele, még mielőtt elmegyek innen, látni akarom.... :( :( :(

Más valami. Felvett egy pasi msn-re, aki jövőre lehet, hogy csoporttársam lesz. Jehuu, lehet végre megismerek valakit közülük. :) Hiszen egyelőre senkit, de senkit nem ismerek, aki valószínűleg oda jön, ahova én megyek. Sőőőtmitöbb, egész jó pasi. :P Bár úgy tudom, van barátnője (de megkérdezte, van-e barátom ---> tipikus...) Bár még nem beszéltünk sokat, remélem jóarc!

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr172127580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása