Pangás

2010.06.26. 19:38

Csak esik, csak esik, és még mindig csak esik. Szörnyű ma az időjárás. Nem hittem volna, hogy a 38 fokos meleg után még fogok fázni ezen a nyáron. Miközben érettségire készültem és kint napozgattam az erkélyen, egészen le is barnultam. Most pedig 15 fok van?! Durva. Bár állítólag jövő szerdára megjön a jó idő. Úgy legyen.
A lehangoló időjárásnak megfelelően nem igazán csináltam ma semmit. Spanyolt próbálok tanulni, megvettem az 1000 kérdés, 1000 válaszos könyvet, azt bújom. Továbbá megpróbáltam megcsinálni az ideje spanyol érettségik nyelvhelyességeit - több, kevesebb sikerrel. :) Hát, mire rá nem vesz ez a borzasztó időjárás, hihetetlen. :)
Egyébként most jöttem rá, mennyire buta voltam az előző pár évben... Vehettem volna valamivel komolyabban a spanyolt, most nem vergődnék így... a töri érettségi előtt is így voltam a törivel. :S Nem tudom, mi az fenét csináltam négy évig... Vagyis legalább 2 és félig, mert valamikor 11. közepén esett le a dolog, hogy hoppá, belehúzhatnék a tanulásba. Akkor emlékszem nagyon sokat javítottam a félévi jegyeimen évvégére. Idén pedig normálisan tanultam, és kitűnő is lettem. (Pedig azért annyira nem kell nagy erőfeszítés hozzá... amúgy hihetetlen lusta vagyok) Hát igen, 4 pontocskám bánja is, hogy tavaly viszont nem lettem kitűnő. De reméljük, a felvételi pontok kihirdetése után ezt annyira nem fogom bánni már.
Ha már így a mai nap nem igazán történt semmilyen magánéleti esemény, legalább a világ mozgalmasabb egy kicsit. Végre elkezdődött az egyenes kieséses szakasz a a foci VB-n, amit már nagyon vártam. :) Borzasztóan untam azt a sok döntetlen, ami volt eddig... na legalább ez nem lesz már. Nagyon várom a folytatást!

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr312112149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása