Gondolatok

2010.06.25. 20:22

Nincs valami jó kedvem. :(
Igazán gyorsan eltelt a mai nap. Reggel elmentem vásárolgatni, hisz már régen nem voltam. Vettem egy felsőt, egy rövidnadrágot, mást nem igazán találtam. Kerestem egyberuhát bátyám diplomaosztójára, de még nem vettem, bár kinéztem egyet. Szép akarok lenni. Lehet, hogy ott lesz bátyám egyik barátja is, akivel fél éve nem találkoztam. Azóta, mióta megcsalta velem a barátnőjét. Ma sokat gondoltam rá. Igazából azóta nem éreztem magam igazán nőnek, mióta az az eset történt. Annyira csodálatos volt. Kis túlzással akár gyerekkori szerelmemnek is nevezhetnénk az illetőt, kicsiként nagyon oda voltam érte, bár már egy jó ideje nem foglalkoztatott. De mikor a közelében voltam, úgy éreztem magam, mint még senkivel. Gyengének, sebezhetőnek, de nőnek éreztem magam. Azóta is azzal a lánnyal van. Nem hiszem, hogy a lány tudna róla, mi történt. Nem is fogja megtudni szerintem. És nem hiszem, hogy többet előfordulna ilyesmi kettőnkkel. Ahogy ma ezek a gondolatok jártak a fejemben, nagyon elszomorodtam. Szeretnék újra átélni hasonló érzést. Nálam amúgy is nagyon ritka, hogy érezzek valamit.

Más téma. Ma megint beszélgettem msnen a volt legjobb barátnőmmel. Körülbelül fél éve távolódtunk el egymástól "hivatalosan", de már jó ideje nem voltunk olyan jóban. Legalábbis én nem tudtam megbízni benne maximálisan, ami azért elég komoly, így nem sok értelme van egy barátságnak. Valamelyik nap beszélgettünk, ő írt rám, mert tanácsokat kért az érettségivel kapcsolatban. Ma is ő írt rám. Egész jól elbeszélgettünk. Aranyos volt, meg minden. De nem tudom, egyébként mit gondol most rólam. Majd látjuk mi lesz. Az viszont biztos, hogy a bizalmam nem tudná 100%-ig visszanyerni. Sajnos ilyen vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr982110301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása