Közeledik...

2010.08.04. 14:39

Repül az idő. Már augusztus negyedike van. Nem mondanám, hogy az életemben is "pörögnének az események", de mindenesetre mindjárt vége a nyárnak, és akkor akár tetszik, akár nem, irány Pest. Így az interneten egész népes kis tábora gyűlt össze a szakunknak, hamarosan lesz találkozó is szervezve, amire lehet, hogy el is megyek. Tegnap végre megérkezett a "gólyacsomag", így fel is tudtam adni a jelentkezésemet a gólyatáborba. Nagyon örültem neki, hogy nem sátorozós, faházikós szerencsétlenkedés lesz, hanem rendes szobákban fogunk lakni, rendes fürdőszobával. Bár így is megszoptam egy kicsit, hiszen az időpont rohadtul nem jó. Akkor jönne meg, és ez így a balatoni mókánál különösen problémás lenne. Azt meg nem akarom, hogy ne vehessek részt 100%-osan a mókában. Úgyhogy kipróbálom a fogamzásgátlóval való eltolást (ha ezt tudtam volna az érettséginél, hogy ilyet lehet... no de akkor most nem lehetne már ilyet játszani), csak nem lesz belőle gond. Remélem. Bár kicsit tartok tőle, ez nem játék + amúgy is szedek más hormonkészítményt. Na majd meglátjuk. Amúgy mostanában igen erős pasihiányom van. Elképzesztő, hogy minden este szexet álmodok. Jó lenne, ha Pesten összejönne valami pasiügy, bár nem sok jó csávót találtam így facebookon nézegetve, aki ide jönne. De persze úgy is lesz, mert mindig vannak, csak bújkálnak. :):)
Mostanában sokat spanyoloztam, és már egész jól is haladok. Ráadásul kaptam jótanácsokat egy volt osztálytársamtól a vizsgával kapcsolatban. De most egy időre leállok, mert ki kell majd tölteni egy angol tesztet a napokban a csoportbeosztás miatt, és nem akarok a bénább csoportba kerülni. Írásbeli lesz, abból meg jó vagyok. Érettségin is 97% lett:D Bár nem tudom, milyen zsenikkel együtt kell majd tanulnom. Mondjuk sztem aki olyan pro, annak már van felsőfokúja.

A bejegyzés trackback címe:

https://conciencia.blog.hu/api/trackback/id/tr362198462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása